Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

Por que no enciende la pantalla del display de mi maquina MM1?

By
ALBERTO LUNA
on 03/05/17 19:08 125 vistas

Cada vez que la conecto y enciendo, el abanico arranca, pero el display se queda apagado.

saludoa

0

Alfredo.Estrada

--Alfredo.Estrada--
MakerMex SA de CV
http://www.makermex.com
10002
| 1 0 0
--Alfredo.Estrada--
Alfredo.Estrada
On 28/06/17 10:32

Hola buen día perdón por la demora tuvimos un detalle con el foro, me gustaría saber si ya han revisado la conexión de la pantalla, que no este desconectado alguno de los dos cables de la pantalla. 

espero su respuesta.

• Flag

0
Priscila Barrera
On 08/05/17 17:13

Tengo el mismo problema con mi impresora, alguién puede contestar porfavor :)

• Flag

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!

Mantener informado

Acerca de esta comunidad

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together. Lea las directrices

Herramientas de las preguntas

4 seguidor(es)

Estadísticas

Preguntado: 03/05/17 19:08
Visto: 125 veces
Última actualización: 28/06/17 10:32